blogging - cunoştinţe, descoperiri şi experienţe

Inscrie blogul tau in 140 directoare web cu un singur click

Pentru multe bloguri la ora actuala Google, este o sursa buna de vizitatori, concurind numarul de vizitatori directi sositi pe blog. De aceea o mica optimizare, putin link building nu ar strica, nu? Pentru asta am gasit ceva foarte usor de aplicat. Un serviciu oferit de SeoScores.info, introduci doar adresa URL a blogului http://blog.blogspot.com.


Foloseste acest link pentru a inscrie Blogul tau in 40 motoare de cautare.

3 Comments:

Unknown said...

Cea mai mare greseala de a inscrie un site cu orice tematica, fie el de muzica fie de stiri poat e sa-i dauneze asa gen de promovare.

rentacarotopeni85 said...

Directoarele sunt inca o sursa buna in seo, eu am un site de inchirieri auto, mai exact de rent a car Bucuresti si m-au ajutat foarte mult.

rentacarotopeni85 said...

Directoarele sunt inca o sursa buna in seo, eu am un site de inchirieri auto, mai exact de rent a car Bucuresti si m-au ajutat foarte mult.

Trimiteți un comentariu