blogging - cunoştinţe, descoperiri şi experienţe

Forumul bloggerilor


Zilele trecute am descoperit
Forumul bloggerilor, foarte bun atat pentru cei incepatori, dar si pentru profi. Un forum care merita rasfoit, cu info de la A la Z. Intrebari si raspunsuri:
Cum sa, Wordpress, Blogger
Cum sa incep un blog?
Unelte pentru blogging
Hosting pentru bloguri
Probleme tehnice
Linkuri interesante
Cum promovam un blog
Ca sa te cunoasca lumea, necesita doar sa te inscrii si sa faci primul post.
Spor la treaba!


2 Comments:

Stefan said...

Salut as vrea sa stiu cum sa adaug un favicon la blog ca am incercat toate modalitatile de pe net si nu functioneaza si inca ceva cum sa adaug meniul drop down ca adaug codul html dupa tagul si stilul css inaintea tagului si parca functioneaza dar cind dau la un submeniu dispare de ex Stiinta si apare Medicina Genetica si cind dau sa dau pe una din ele imi dispare

Unknown said...

Buna! Am si eu o problema: in momentul in care postez pe blog un articol, se modifica (si nu de putine ori) textul scris, respectiv: fontul (tip sau marime) sau paragraful - respectiv spacing (before sau after) sau line spacing (din single in multiple), astfel incat, in final, textul apare scris cu mai multe tipuri de fonturi si de alinieri, deoarece nu pot nici sa modific acest lucru. Care este cauza? Multumesc anticipat!

Trimiteți un comentariu